«Solberg og Hareide tør ikkje å velje»

Når Erna Solberg og Knut Arild Hareide seier «ja, takk - begge deler» til K5 og Hordfast er det ikkje to samferdsleprosjekt dei seier «ja, takk» til.

Illustrasjon frå den so kalla S3-N1-kombinasjonen for nye veg mellom Vågsbotn og Klauvaneset. Her er det planlagt tunnel og dagsone sør for Vågsbotn, kombinert med lang tunnel nord for Vågsbotn. Foto: Statens vegvesen

  • Eirik Langeland Fjeld

Stortinget skal handsame «Nasjonal transportplan» for 2022–2033 i juni i år, og regjeringa er godt i gang med å røpe det dei ser på som godbitar i planen.

I førre veke kunne statsminister Erna Solberg (H), klima- og miljøminister Sveinung Rotevatn (V) og utviklingsminister Dag Inge Ulstein (KrF) avsløre for pressa:

Både K5 (ny veg og bane mellom Arna og Voss) og Hordfast (ferjefri E39 med bru over Bjørnafjorden) skal ha byggjestart i løpet av dei seks første åra NTP gjeld for.

Det er det litt av kvart å seie om, men det viktigaste er:

Der har du den, igjen!

Les hele saken med abonnement